Du kanske har något du undrar över om fiber? Här följer några vanliga frågor vi brukar få.
Ni kan lämna en intresseanmälan via denna länk. räkna med ett svar inom 1-2 veckor från oss. Svaret kommer i regel som ett mejl till den e-postadress som ni angett i intresseanmälan.
Vi har ett stort utbud av tjänsteleverantörer och dessa hittar ni här.
Upplever du störningar? Kolla om det är några pågående strömavbrott under rubriken Driftinformation på Nybro Energis hemsida. Hittar du ingen information så kontakta din tjänsteleverantör för mer information.
Tänk på att det är du som markägare som är ansvarig om en fiberkabel går sönder på din tomt. Vill du veta var din fiber är förlagd registrerar du ett ärende till ledningskollen.se
Kontakta Nybro Energis kundtjänst 0481–45176 så hjälper vi er.
Tänk på att alltid dra ut sladden till strömkabeln vid åska och oväder för att förhindra skada