Du kanske har något du undrar över om fiber? Här följer några vanliga frågor vi brukar få.
Ni kan lämna en intresseanmälan via denna länk. räkna med ett svar inom 1-2 veckor från oss. Svaret kommer i regel som ett mejl till den e-postadress som ni angett i intresseanmälan.
Vi har ett stort utbud av tjänsteleverantörer och dessa hittar ni här.
Upplever du störningar? Se om det finns kända driftstörningar i ditt område.
På Open Universe kan ni se er driftinformation. Skulle det inte finnas någon driftinformation om ert område kontakta er tjänsteleverantör och lämna en felanmälan. Du kan läsa mer på sidan felanmälan.
Tänk på att det är du som markägare som är ansvarig om en fiberkabel går sönder på din tomt. Vill du veta var din fiber är förlagd registrerar du ett ärende till ledningskollen.se
Kontakta Nybro Energis kundtjänst 0481–45176 så hjälper vi er.
Tänk på att alltid dra ut sladden till strömkabeln vid åska och oväder för att förhindra skada