Felanmälan / Jourtelefon

Vi tar emot felanmälningar för el, fjärrvärme samt vatten och avlopp. Vi ber dig först kontrollera om problemet finns i den egna fastigheten. Om så är fallet ber vi dig kontakta valfritt serviceföretag. Om du däremot upptäcker fel i det kommunala ledningsnätet, exempelvis avbrott, läcka eller stopp – ber vi dig kontakta vår kundtjänst eller jouranmälan.

Felanmälan 0481-451 76,
öppettider vardagar 08.00-16.00 (stängt kl 12:00-13:00)
Felanmälan jour 0470-170 13

Felanmälan fibernät

Problem med din fiberanslutning anmäler du alltid till din tjänsteleverantör. Om problemet finns i Nybro Energis fibernät får vi meddelande om detta och åtgärdar så fort som möjligt.

Felanmälan Gatubelysning

Felanmälan gällande gatubelysning görs direkt på Nybro kommuns hemsida.
Felanmälan gatubelysning (Mina sidor)

Jag vill veta mer - Kontakt

Jag har en fråga/synpunkt till Kundtjänst

Kundtjänst » Felanmälan / Jourtelefon Kontaktpersoner Få ett SMS när vi har driftstörningar!Driftinformation