Felanmälan / Jourtelefon

Vi tar emot felanmälningar för el, fjärrvärme samt vatten och avlopp. Vi ber dig först kontrollera om problemet finns i den egna fastigheten. Om så är fallet ber vi dig kontakta valfritt serviceföretag. Om du däremot upptäcker fel i det kommunala ledningsnätet, exempelvis avbrott, läcka eller stopp – ber vi dig kontakta vår kundtjänst eller jouranmälan.

Felanmälan 0481-451 76,
öppettider vardagar 08.00-16.00 (stängt kl 12:00-13:00)
Felanmälan jour 0470-170 13

Felanmälan fibernät

Problem med din fiberanslutning anmäler du alltid till din tjänsteleverantör. Om problemet finns i Nybro Energis fibernät får vi meddelande om detta och åtgärdar så fort som möjligt.

Felanmälan Gatubelysning

Felanmälan gällande gatubelysning görs direkt på Nybro kommuns hemsida.
http://nybro.se/kontakt/felanmalan/felanmalan-av-gatubelysning/

Jag vill veta mer - Kontakt

Jag har en fråga/synpunkt till Kundtjänst

Kundtjänst » Felanmälan / Jourtelefon KontaktpersonerDriftinformation