Felanmälan / Jourtelefon

Här hittar du jourtelefonnummer till alla våra verksamheter.

Felanmälan Elnät och Fjärrvärme

Felanmälningar gör du hos oss på kundtjänst på dagtid och vardagar mellan kl. 08.00 – 16.00, lunchstängt mellan klockan 12.00 – 13.00, telefon 0481-451 76.
Efter ordinarie öppettider ringer du vår jourtjänst på telefon 0470-170 13

Felanmälan Vatten & Avlopp

För att optimera felavhjälpning ber vi dig först kontrollera om problemet finns i egna fastigheten eller på det kommunala ledningsnätet. Upptäcker du fel på det kommunala ledningsnätet – exempelvis läcka eller stopp – kontaktar du Mark & Service eller SOS Alarm enligt nedan:

Dagtid och vardagar mellan kl. 07.00 – 15.30 ringer du Mark & Service på 0481-454 30.
Kvällar och helger ringer du vår jourtjänst på 0470-170 13.

Felanmälan fibernät

Problem med din fiberanslutning anmäler du alltid till din tjänsteleverantör. Om problemet ligger på Nybro Energis fibernät får vi meddelande om det och ser till att det blir åtgärdat så fort som möjligt.

Felanmälan Gatubelysning

Felanmälan gällande gatubelysning görs direkt på Nybro kommuns hemsida.
http://nybro.se/kontakt/felanmalan/felanmalan-av-gatubelysning/

Jag vill veta mer - Kontakt

Jag har en fråga/synpunkt till Kundtjänst

Kundtjänst » Felanmälan / Jourtelefon KontaktpersonerDriftinformation